Subject: Projekteerimistingimuste taotlus (Suur-Sõjamäe tee)
From: Magnar Mäekivi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 09:23:10 +0200

Tere,

Saadan käesolevaga taotluse projekteerimistingimuste saamiseks.

Nimelt soovime Suur-Sõjamäe teel maha jätta veetoru, mis ei ole kasutuses.

Tegemist on veetoruga, mis paljandus Rail Baltic raudtee trassi Harju I
lõigu ehitustöödel Suur-Sõjamäe teel.

Manuses on taotluse vorm, asendiskeem ja eskiis.

Kavandatavate tööde paigutub riigiteel 11290 Tallinna – Lagedi tee
kilomeetrite vahemikus km. 5.394 … km. 6.140.

Tervitab,

Magnar Mäekivi| Projekteerija| AS TREV-2 Grupp| Tehnika 11, Tartu 50104|
http://www.trev2.ee/
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.trev2.ee/__;!!Mj5yV84exmbMMB4!pibmK
Ea-S0hjYIu697oD8ShdRFYyDxg-6WT3dfeTejJ1_I-A_CSwTt0FXOYOL5KMTZkeHwhGTJ6kxAL
SUmk1PDBFOzmdh4TzCak$>

Telefon +372 530 99258 | Mobiil +372 530 99258 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  | skypeID: mag-nar

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.